sobota 17. června 2017

dárky pro vás z velkého košíku



Krásný den.
 Dlouho se mi tyto břidlicové desky určené k servírování líbí. Hledala jsem na internetu, kde jsou k dostání a našla jsem je TADY .
Břidlicové servírovací desky jsou opravdu masivní, žádná imitace, docela se pronesou a vespod mají čtyři měkká kolečka, aby nepoškrábaly stůl. To se to bude návštěvám u grilu servírovat:-) 
Věcí mají v tomto obchodě mnoho. 






Měla jsem radost, že mi obchod velkykosik.cz nabídl dárky i pro vás. Vybrala jsem pro vaše děti dvě měkoučké příšerky, do kterých si mohou  schovat své malé poklady, třeba kamínky, nebo mušličky z cest o prázdninách. Příšerky mají vzadu kroužek na zavěšení. Můžete se na ně podívat tady.
Pokud byste třeba za vysvědčení chtěli pro své ratolesti tento dárek, napište mi do komentáře, co se vám v tomto obchodě líbí nejvíc a já zítra vylosuji jednu šťastlivkyni, které oba plyšáky zašlu.
Začínáme raz dva tři teď ... a končíme v pondělí ve 20 hodin.

Držím pěsti a přeji pohodový víkend.

PS: Já nakonec neodolala a Betynce jsem přemalovala alespoň malou část pokojíčku. Zrovna ten pruh s magnetickou barvou, měla ho už neuvěřitelně špinavý. Teď září bělobou a zdobí ho růžové puntíky. To aby se vlk nažral a koza zůstala celá a plná energie :-)

103 komentářů:

  1. Díky moc za upozornění na Velký košík, mně nebo mým milým by se určitě líbilo skoro všechno. Ale Požírače starostí bych si pro svá vnoučátka asi přála ze všeho nejvíc.
    Přežijte ve zdraví konec školního roku, už to máme za pár :)
    Saša

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné bridlicové dosky, škoda, že poštovné k nám by bolo veľmi drahé. Tie sa mi páčia najviac, sú úžasnééééé.
    Plyšáky sú rotomilí, môj malý by si určite do nich dal kamienky z prechádzky, také zlaté a vzácne, ako to on hovorí :-)
    Pekný víkend,
    Aďka

    OdpovědětVymazat
  3. Požírači jsou super! A jinak se nám moc líbí celá "galerie" Kreativní, tvoření, to je prostě naše parketa. Martina (mk.ag(zavináč)centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  4. Brala bych formu na hamburgery a ty sklenice na bylinky, jsou krásné. Zuz

    OdpovědětVymazat
  5. Pro sebe bych určitě chtěla sklenice na bylinky. Zatím mám ve sklenicích od kávy a není to ono. Potřebovala bych aspoň 12! Pro naše dva ogárky určitě toto bludiště https://www.velkykosik.cz/pro-deti/magicka-hra-koule/ :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jířovi se líbí taška s kočičí fotkou :) Lala.krejci@gmail.com Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám ráda zavařovací věci, tak se mi líbí moc set k zavařování s možností popsat si vlastní marmelády.
    Přeji krásné dny.
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  8. Právě jsem si vybrala elektrický odstraňovač plevele, ale je vyprodán. Ale ty příšerky by určitě využil vnouček na garáž pro autíčka. Přeji krásný víkend.sladkova.jaroslava@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Houpačka"hnízdo" vypadá dobře :). Přeji krásný víkend (i když upršený). Zuzana.

    OdpovědětVymazat
  10. Hanka Francová17. června 2017 18:32

    Dobrý den, tak mne zaujala salátová mísa "Sanja". Má nádherný modrý dekor. Mějte se pěkně. Hanka

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý den Moniko, mě zaujal právě plyšový požírač starostí :-) hezký víkend,Olga ojarolimova@upcmail.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Moc krásné věci...asi by se hodilo!? hódně věcí, ale skleniček na bylinky není nikdy dost!! Přeji krásné dny Lenka. SkacelovaLenka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrý den, Moniko. Kam vy na ty informace a nové objevy chodíte. Vůbec jsem nikdy neslyšela o břidlicových deskách určených k servírování. Opravdu hezké a zajímavé.
    A také mě moc zaujala dřevěná násobilka. Jednou by se hodila mým vnučkám.Hezký zbytek soboty, hezkou neděli a pevné nervy do posledních 14ti školních dnů. Miluše.

    OdpovědětVymazat
  14. Já si vybírala v kuchyňských potřebách, tam jsem našla hezké věci. Pro vnoučata určitě kreativní tvoření a Požírače starostí. Ti nemají chybu :o)).
    Měj se Mončo hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Moni, zdravím na Kopeček. Zase další inspirace. Věcí krásných je opravdu hodně. Pro děti bych vybrala požírače, kteří by určitě zabrali místa v dětských postýlkách. Také se mi líbí dřevěná násobilka a mohla bych pokračovat....do kuchyně bych brala bambusový příborník nebo skleničky nejen na bylinky....
    Mějte se krásně a hodně sil do do závěrečného školního finiše....ty prázdniny všem učitelům ze srdce přeji! A Betynce výhledově zbytek výmalby pokojíčku:-)
    A krásné blížící se prázdniny všem dětem, kteří si to volno taky zaslouží. Hlavně ať se po prázdninách sejdou v plném počtu! Katka

    OdpovědětVymazat
  16. Ja bych si toho vybrala opravdu hodne. Ale bohuzel, byt je maly a tak je stop stav na vsechno.

    MPM@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Mě se zalíbil stolní fotbálek. Hezké dny :-). Ála

    OdpovědětVymazat
  18. Dobrý den, já bych našim dětem určitě vybrala houpačku "hnízdo", dřevěnou násobilku a taky ty požírače strachu vypadají bezvadně, dřevěnou hru "piráti a sadu antistresových omalovánek. A mohla bych pokračovat dále....
    kaca.val@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Moc děkuji za možnost přihlásit se do další soutěže... na stránkách Velkého Košíku se mi líbí spousta věcí jak do domácnosti, tak na zahradu - mimo břidlicových desek také puntíkované hrníčky a hrnce, bambusová zvonkohra a některá solární světýlka a mnoho dalších věcí... :) Dáreček by se určitě hodil mému malému Čmeldovi na kamínky a šišky, které sbíráme na každé procházce... :)
    Pěkné poslední školní dny a krásné slunečné léto plné pohody přeji (učitelka toho času na dovolené - té mateřské :D)
    Peťka :)
    skyscraper0801@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Milá Moniko, moc děkuji za možnost soutěžit. A také díky za tip na super obchod, určitě koupím synovi magickou hru Koule. Mějte se hezky a zdravě a spokojeně. Posílám pozdrav ze západních Čech. Dáša
    adamtoune@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Teda, tam toho mají! Ty desky vypadají moc dobře! Mě ještě zaujaly solární kameny... Dlouho hledáme solární osvětlení, které nebude narušovat zahradu a tohle vypadá zajímavě... Moc děkuji za soutěž, oběma dětem by udělala výhra radost... michaela.kankova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Dobrý večer,

    obchod neznam. Ale zjistila jsem, že jeho prohlizenim se da stravit hodne casu. Libi se mi ovocne podsedaky!

    Přeji krasne zbytek víkendu
    kamilape.de@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Odpuzovač slimáků - měděné pásky...zajímalo by mě, zda to opravdu funguje, zrovna před chvílí jsem na zahrádce posbírala přes 50 slimáků :-)Míša (misa.nemcova@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  24. krásný večer Moni :) ani já jsem obchod neznala. A musím říci, že i našemu Davídkovi by se nejvíc líbil požírač starostí :)jsou naprosto úžasní! krásný večer lucie.myslikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Ty břidlicové desky jsou skvělý nápad, k ohni na grilování se moc hodí!
    Díky za inspirativní blog!
    Lucie
    lu.san@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Krásný večer všem.
    Mým vnučkám se nejvíce líbí polštář - slon. Už se i dohodly, jak by se o něj střídaly.

    OdpovědětVymazat
  27. ahoj Moni, mně se líbí dětský dřevěný ponk, pěkně barevný, přesto dřevěný. Přeju hodně štěstí všem soutěžícím a Tobě velký dík za sdílení všeho toho krásného! Zdraví Petra (petra.vesela99@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj Moni:-)
    To jsou zase krásné tipy na dárky pro bližní. A kdybych měla udělat radost i sobě, našla bych tam veselé "balvany" do zahrady:-)))
    Přeji krásný zbytek školního roku.
    Hanka
    miksulka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  29. zaujaly mně dřevěné hlavolamy i dřevěná násobilka. Hezký večer. Dana (dana.tesova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  30. Moniko,díky za tip na obchůdek,který jsem jeste neznala,mrknu na něj:-)Ale tentokrát soutěžit nebudu,protože přesně toho růžového požítače dcera před pár lety dostala a u nás ji nějak nezaujal:-(

    OdpovědětVymazat
  31. Moc zdravím, po nakouknutí do obchůdku by se mě líbilo něco na tvoření.. dřevěné razítka a Vintage dekorační papíry..apod,Díky ,Angelika, angelika.salplachtova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Silikonová obdélníková forma se skleněným dnem, ta je fakt pěkná. martina.kavanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Moc zdravím Mony, mě se moc líbí dřevěný ponk. Děkuji za soutěž a přeji hezký večer.
    bysver@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Moniko, co mi to děláte. Už mám v košíku mraky věcí, které potřebuji :-). Od zahrady po domácnost :-D. Mám sice 2 děti - taky příšerky, ale ráda šanci vyhrát příšerky přenechám jiným maminkám. Sleduji Vás už pár let a to je výhra pro mě. Ta největší :-)

    OdpovědětVymazat
  35. Téééda, břidlicové desky jsou bomba. Takže já bych si vybrala břidlicový etažér. Hezké dny, Stella.
    stella.cernotova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Dobrý den, obchod má velmi zajímavou nabídku zboží. Mj. mě zaujal reakční míček (to jsem neznala). Soňa

    OdpovědětVymazat
  37. Krásný večer Moni Vám i celé rodince...naše Kačenka by určitě potřebovala dřevěnou násobilku, letos to vzali do č.6, příští rok budou pokračovat 😃, takže jasná volba 🎲😊
    Děkuji za soutěž a vydržte se silami, už jen 10 dní...😘 A pak 💐💐💐

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj, myslím že břidlicové destičky a sklenice jsou vynikající volba :-) taky bych je brala, břidlice je super materiál, mám jí obloženou celou kuchyňskou linku, a je to absolutně bezúdržbová věc, takže servírovací destičky musím mít :-) Ale našlo by se i spoustu dalších věcí :-) Přeji krásný zbytek školního roku a pak už jen sladké prázdniny :-)Katka
    plzoch@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Hezký večer přeji :-) Vybrala jste si opravdu dobře, desky jsou moc pěkné. Mě nejvíe zaujaly věci do zahrady. Letos jsem si založila skalku, tak nějaké zápichy s vílama nebo kovové koule. Ty jsou krásné :-) Přeji krásný konec školního roku :-) vaculova.misa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Dobrý večer Moni
    máte supr nápady a mě zaujal USB plasma ball.
    mějte se hezky Darina

    OdpovědětVymazat
  41. Dobry vecer,urcite se mi nejvice libi pozirac starosti:-) lucy885@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Moni, příšerky jsou skvělé, mě se líbí sklenice, kořenky. Hezkou neděli ZuzkaJ

    OdpovědětVymazat
  43. Kamarádka čeká za dva týdny miminko, určitě by se jí tyhle báječné věcičky hodily.. moji chlapečkové už plyšákům hodně odrostli. Ivča. 2909@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Mončo,super tipy na dárky pro různé příležitostí... požírače starostí jsou originální...
    vorincz@seznam.cz

    Měj hezký víkend

    Věra
    vorincz

    OdpovědětVymazat
  45. Vánoční vlak je úžasný,ten by se klukům moc líbil.
    Iveta
    Medif@email.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Moni, příšerky jsou super nápad..naše holky pořád něco tvoří, takže určitě se podíváme na něco kreativního :-) hezkou neděli..Pavlína

    OdpovědětVymazat
  47. Dekuji za tip na zajimavy obchod. Moc me zaujal bridlicovy etazer-ze vsech etazeru, ktere jsem kde videla jednoznacny vitez:) No a pozirace starosti by nase deti ocenily urcite. Nekdy i ja:) Preji krasnou nedeli na kopecek! Renata r.nahlikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Moni,momentálně suším bylinky,tak sklenice jsou top:-)Holky by byly z příšek nadšené:-)Přeji krásnou neděli,Jana

    OdpovědětVymazat
  49. Leni mě se nejvíce líbili doplňky do kuchyně.Misky zajímavé aj.Mám kromě velkých vnoučat malou vnučku,té by se to určitě líbilo.Alibabka
    pojeali@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Moni,požiřače starosti jsou perfektni.Obchod ma ,ale i spoustu dalšich krasnych věci,ktere by se mi libily.Hezkou neděli.Vlasta

    OdpovědětVymazat
  51. moc se mi líbí světelný řetěz "Dana". Zařizuji dceři pokojíček, tak ho asi objednám. Děkuji za typ s magnetickou barvou. Pěkný den, Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  52. Mně se líbí deka na žehlení nebo třeba CD Spejbl a Hurvínek, na to už mám pro děti zálusk delší dobu.
    Pěkný den, Erika erikah@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Obchod Velký košík už znám, už jsem u nich objednávala, ale teď jsem si znovu prolistovala všechny 3 katalogy a myslím, že bude opět nová objednávka, díky za připomenutí. Mají tam super věci. Požírač starostí by byl pěkný dáreček pro moje vnoučátka dvojčátka, které letos nastupují do první třídy. Přeji Vám Moničko krásné prázdniny prožité s Vaší rodinkou. Zdraví Vás Eva eva.vrablova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Dobrý den, tedy kde Vy na ty obchůdky chodíte.. Zase jeden, co mě registrace nebude mrzet.. Za mě rohodně nejlepší Člověče nezlob se - Piráti. Pěkný víkend! Ivona

    OdpovědětVymazat
  55. Moni, sklenice vypadají skvěle, bylinek totiž není nikdy dost, na podzim a přes zimu jako když je najde.
    Břidlicové "talíře" se mi taky líbí, jen mi vadí na nich krájet třeba maso, ten zvuk, kdy nůž skřípe na kameni... ale na dezerty nebo něco, co se nemusí krájet, jsou velice efektivní.
    Hezkou neděli, Karla

    OdpovědětVymazat
  56. Dobrý den, za mě určitě ty břidlicové desky. Máte úžasný vkus, děkuji. Adriana
    adrianadojcarova@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Krásné ráno Moniko,
    děkuji za další dárkobraní :) Zaujaly mě krásné velké lucerny, závěsné křeslo a pro děti dřevěné hlavolamy nebo stolní hra 5v1.
    U nás poslední 2 dny vydatně pršelo... je radost se dívat na zahrádku, jak se všechno probudilo. Manžel se dívá méně radostněji, nejrychleji roste tráva a to sekání nemá moc v lásce :)
    Přeji pohodovou neděli :)
    Martina z Brna

    OdpovědětVymazat
  58. Parádní stránky.Již vybírám. Do školy mám v plánu objednat nasobilku,bridlicove desky by se taky uplatnily😄😄😄😄Sklenice na potraviny a spoustu dalších. Hezkou neděli a pohodovych 14 dní do konce školního roku ☺

    OdpovědětVymazat
  59. Ahoj, Moni, mě pobavila ta minipec na minipizzu. Jinak máme asi stejný vkus - nejvíc mě oslovila břidlicová prkénka a sklenice :-)
    Hezký závěr školního roku!!! L.

    OdpovědětVymazat
  60. Hezké stránky, mě nejvíc zaujaly ty sklenice na bylinky (sbírám jich hodně) a pak ty různé puntíkované červeno-bílé blbinky jako zavařovací set, misky atd...puntíky miluju:o) (anna21@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  61. Paní Moničko, moc děkujeme za další dárečky. Obchůdek má krásné věcičky. Mě se nejvíce líbí sklenice na potraviny a také svítící polštářek pro děti. Mějte hezké dny Jana

    OdpovědětVymazat
  62. Moni,
    v obchůdku mě zaujala spousta věcí , které by se hodily . Určitě i šroubovací sklenice ,kterých není nikdy dost .¨
    Hezké červnové dny .

    J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se líbí sklenice na bylinky...
      k.ondrova@centrum.cz

      Vymazat
  63. Krásný den Monco,Krásný jsou bridlucove desky a ten etazer bridlicovy ten je taky dobrý 😎mno mají tam spoustu pěkných vecicek...zdravim z Teplic Mirka Vošická (tami.sara@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  64. Mě se moc líbí servírovací prkýnko na sklenice ���� Verunka@verunka.eu

    OdpovědětVymazat
  65. Páni, ty břidlicové desky jsou krásné. Masíčko a zelenina z grilu na nich vypadá krásně. A určitě by jim slušel i letní dezertík s ovocem. Pěkné jsou i hmyzí hotely, jeden už ale s dětmi vyrábíme. Není tak perfektní, ale je náš...
    Naprostým favoritem pro mě jsou dřevěné přepravky.
    Tereza
    tereza-s@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Břidlicové desky a etažér vedou. :-) Katka smidova.kat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Zrovna dnes jsem listovala jejich katalogem a už objednávám nádobu na horkou bowli manželovi jako dárek.
    Jana (ranglovaj@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  68. Myslím,že sklenice bych využila pro víc účelů.Ilona

    OdpovědětVymazat
  69. Také mě zaujaly dřevěné přepravky a mnohoúčelové sklenice.I plyšáci by se hodili.
    konecnamirka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Moni, ty břidlicové desky vypadají úplně skvěle. Dcery by zas braly plyšáky. Sklenice do kuchyně nejen na bylinky by se mi líbily. A moc se mi líbí ty kryty na venkovní posezení nebo houpačku.

    OdpovědětVymazat
  71. Plysacci jsou super,jinak se mi zalibili veci k kategorii pro deti na tvoreni,rada s dcerou vyrabime a tak.i cenove v pohode,urcite budu objednavat.

    OdpovědětVymazat
  72. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  73. Moni, ja uz dlouho nevybiram veci pro sebe, ale hlavne to, co by se libilo me dceri. A mylsim, ze z kulickove drahy by byla nadsena! Krasny start do noveho tydne, Bara barborasvobodova@windowslive.com

    OdpovědětVymazat
  74. Misky s bodkami su pekne. Dakujem. :-)

    OdpovědětVymazat
  75. Dobry vecer,krasny obchudek. Tyhle priserky nejvic vidim ve vetsim provedeni jaki pyzamozrouta. Uvazuji, ze jednoho dceri usiji.
    Jinak v obchudku me nejvic zaujala houpacka na nohy pod stul.Vzdy nevim co s nimi :-), tohle by bylo pro me reseni. :-)
    Hezky vecer Petra V.

    OdpovědětVymazat
  76. Hezký večer na kopeček,desky si určitě objednám,jsou parádní ;-) Ale příšerky jsou skvělý nápad pro děti,vůbec je neznám ;-) Příjemný zbytek večera Jana :-*

    OdpovědětVymazat
  77. dobrý večer, já vždy nejraději něco kreativního - líbí se mi dřevěná abeceda - razítka, plyšáci by se líbili synovi, hrozně rád něco shromažďuje a schovává :-) zdravíme z hýskova petrapetrik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Teda ty příšerky jsou příšerně krásný. Nejhezčí z obchůdku. Hezký večer na kopeček....Hanka K.

    OdpovědětVymazat
  79. Mě v obchůdku nadchl kartáč na radiátory - tam mám velkou rezervu:-). Jitka

    OdpovědětVymazat
  80. V obchudku bych si urcite vybrala vice veci �� A tyto priserky jsou uzasny �� Jinak sklenice co mate jsou bozi, urcite by se mi sikly na ledaccos, takze zrejme si je take objednam �� Hezky den �� Hanka

    OdpovědětVymazat
  81. Dobrý den,
    mně se moc líbí dřevěná násobilka. Díky za soutěž!
    Verča

    OdpovědětVymazat
  82. Syna by potesily priserky a me sklenice na bylinky.
    Zdravim, malaura@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Mně se moc líbí břidlicový etažer a břidlicové desky. Jana (janina.vencova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  84. Dobrý den, vybrala jste skutečně to nej..., díky za soutěž i za povědomí nového obchodu, v kterém se mi líbí mimo jiné... Salátová mísa "Sanja"
    petra.lans@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Dobrý večer. Líbí se mi v tomhle obchůdku věcí víc, ale vede mini pec na pizzu :-) marketa_nedvedova@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Tak požírač starostí teda nemá chybu. Parádní nápad 😉 Krásný a slunīčkový týden vám všem na kopeček 🌞 Jana

    OdpovědětVymazat
  87. Dobrý večer, Moní. V obchodě mě zaujaly dekorativní talíře s reliéfy. Ale našlo by se toho více. Mají spoustu hezkých věcí.
    Mějte se na kopečku krásně a děkuji za příležitost vyhrát tyto plyšáky pro vnoučátka. Jana Bláhová

    OdpovědětVymazat
  88. Dobré ráno! Ano, v obchodě je spousta krásných věcí, ale požírač starostí vede! A musím přiznat, že by se mi líbil nejen pro děti :-) Tak uvidíme...
    Pohodový den s úsměvem, A* alepat@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Požírač starostí - jednoznačně, přeji krásný den, stichovalucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Hezký den, Moni.
    Děkuji za soutěž i informaci o novém obchodu - tam mají věcí :-) ... Já sháním nějaké solární osvětlení na zahradu a zde se mi líbilo hned několik variant. ... Bohužel sklenice už jsou vyprodané, to byl fofr :-). Eva, eva.sachova@tiscali.cz

    OdpovědětVymazat
  91. AHoj Mončo,
    tam teda mají věcí... ale já bych brala jen ty tvoje prkénka z břidlice. Jsou hrozně fotogenické :-)
    Měj se hezky Věrka
    verka-zmurka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  92. Dobrý den, mě zaujala kovová nástěnná dekorace gingko a lucerna Maxima.
    erarigi@email.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Dobrý den, děkuji za soutěž a řekla bych, že věcí tam teda mají... a ty prkénka z břidlice...tak ty bych určitě potřebovala:-)) Mějte krásné dny Moni, s pozdravy Markéta ( email je noskova.marketa@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  94. Dobrý den,
    příšerky jsou z tohot obchodu nejlepší.
    Jinak břidlicové desky nemají chybu.
    Hezká letní den.
    chladkova.helena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Dobré dopoledne, tak mě padlo do oka CD Dády Patrasové - Pasu.pasu písničky, má oblíbená deska v dětství a mým holkám by se asi taky líbila:). Jinak sklenice bych si pro sebe taky vybrala. Hezký de Jitka. ji.jezkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Dobrý den,
    požírače starostí v holčičí variantě se mi moc líbí, ale ještě o trošku víc ti pro kluky - Rumpel a Enno. Ti jsou naprosto skvělí.
    Mějte krásné dny :-)
    Hanka

    Johankazparku1@post.cz

    OdpovědětVymazat
  97. Požírač starostí je nádherný, ti by byli pro mé dva synovce jako stvořené. Neobvyklá hračka se skvělým nápadem. Janča (janina.hruska2@gmail.com).

    OdpovědětVymazat
  98. Také uvažuji na břidlicovými deskami, moc se mi líbí. Nedávno jsme na nich měli v restauraci naservírované menu. Máte moc hezký blog. Lenka (bilikova.lenka@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  99. Krásný den Moni! Požírače starostí byl měl povinně vlastnit každý člověk. Než si je všichni pořídíme, budeme se dobíjet Vašimi krásnými fotkami. Děkujeme, Pavla

    OdpovědětVymazat
  100. Ahoj Moni,
    já mám už odrostlé děti,ale určo bych brala výhru pro Bětušku,kterou občas hlídám...Ve jmenovaném obchodě je spoustu krásných věciček,já bych určo využila(a líbí se mi) ozdobné děrovačky ke tvoření.
    Přeju Ti krásné slunečné dny!Zdena

    OdpovědětVymazat
  101. Milá Moní,
    moc děkuji za šanci získat tak krásné plyšáky. I když jsou děti už odrostlé neodolám. V krámku je spousta pěkných věcí pro každého. Mě se také líbí recy sklenice a sklenice na prkénku. Přeji krásné dny bez stresu konce školního roku. Opatruj se. Jana D.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥