pátek 9. června 2017

Ježíšek v červnu


                                                                                
                                                                                pro vás naděluje díky štědrému panu Kuchařovi.



Pan Kuchař má malou rodinnou firmu Darre, která v Náchodě šije poctivá  povlečení, polštářky všech velikostí, prostěradla, utěrky a ručníky. Celý tým z Darre se snaží o maximální solidnost a vstřícnost ke svým zákazníkům. Pokud potřebujete při objednávce zmenšit velikosti např. polštářků, zdarma je pro vás přešijí. Všechna povlečení jsou na zip, který je takřka neviditelný a dávají na něj neomezenou záruku. Od letoška Darre garantuje na své zboží záruku 5 let. Už jsem o této rodinné firmě psala vícekrát a ráda budu i nadále. Když nabídl majitel, že si můžete napsat o odstřižky pro tvoření s dětmi, poslal neuvěřitelných 200 obr krabic po celé republice. A nyní přišel s obr dárkem pro vás. 

První výherce dostane dvoje bavlněné povlečení s hvězdičkami a na druhé straně s cik cak vzorem. 



Druhý výherce získá dvoje šedo- bílé vzorované povlečení.



3. místo získá čtyři malé povlaky na polštářky s hvězdičkami a cik cak vzorem.



4. místo obdrží čtyři povlaky na malé polštářky s námořnickým vzorem.



a 5. místo vyhraje čtyři povlaky na malé polštářky s obrázky kočiček.








Naše Bety si jako dárek vybrala sloníkové povlečení, a tak jejímu pokojíčku vládnou nyní tyto pestrobarevné odstíny. Koukněte do dětské sekce, určitě také najdete něco přesně pro vás.  Darre šije pro děti nejen velikosti do malých postýlek, ale i klasické rozměry na velkou postel v dětských barevných tónech. My používáme peřiny z IKEA, které mají rozměr 150 x 200 cm a nemáme vůbec žádné potíže vejít se do těchto českých velikostí 140 x 200 cm. Polštářky vám navíc rádi upraví zdarma na míru, stačí si jen říci.

A protože stále stoupá obliba Vintage, Provensal a Shabby Style, přizpůsobili nabídku i v Darre. Nakoukněte, třeba se i vám bude líbit a když nevyhrajete, můžete objednávat. Vintage styl najdete TADY. A nebo byste na léto rádi osvěžující mariňácký styl? I ten vám mohou nabídnout. Nakoukněte tady.

Budu vám všem držet pěsti. Podmínkou soutěže je zapsat se do modré tabulky pod textem a třeba umístit i komentář pod článek, jaké máte zkušenosti s povlečením vy. Vím, že mnohé mé čtenářky již tuto firmu znají a nakupují od nich pravidelně. Musím říci, že prostěradla nikde jinde už nekupuji. Prostěradla v Jersey kvalitě od Darre nemají konkurenci poměr cena kvalita. Ani za dva roky, co je denně používáme, nezměnila tvar ani barvu.

Tak tfuj tfuj a krásný víkend. Jo a soutěžit končíme v neděli v 19 hodin :-)

159 komentářů:

  1. Povlečení právě řešíme, chceme převést Prcka z malé postýlky a k tomu musí být to pravé povlečení. Vybráno ještě nemám, musím to pořádně prošmejdit - dík za tip :)
    Hezký víkend,eva

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná soutěž, děkujeme :-).
    Já nejraději podporuji české výrobce a docela bych potřebovala povlečení obměnit, tak zkusím štěstí. Eva Š. (eva.sachova@tiscali.cz)

    OdpovědětVymazat
  3. I já zkusím štěstí a moc i vybrat takděkuji za tu šanci. Povlečení od nás by se hodilo...tady je sice krásné, ale ty ceny! Ta levnější povlečení jsou zde v Irsku v nic moc kvalitě. A vybrat odsud třeba dárek na Vánoce a nechat zaslat na adresy je dobrý nápad, si myslím. Zdravím na kopeček! Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné povlečení i potahy na polštářky :-) Jdu kouknout na web. Pěkný víkend :-)
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Moniko, moc děkuji za soutěž. U firmy Darre už jsem také nakupovala (na Vaše doporučení :-) a jsem moc spokojená. Zkusím tedy teď také štěstí v soutěži. Přeji krásný víkend! Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Milá paní Moniko, soutěžit nechci, mám spoustu úžasného povlečení a mnohé ještě od Benaru Benešov n.Pl., drží léta a mám ráda hlavně flanelové na zimu.
    Nicméně adresu na tuto vámi doporučovanou firmu rozešlu svým mladým známým s dětmi, aby si mohli vybrat. Díky.
    Mám ráda váš blog ( též Tomův ). Jiřina z N.
    trvalkadahlia.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Právě si prohlížím webovky této firmy a musím říct nádhera! Také zkusím štěstí v soutěži. INka (ingrid.petrikova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  8. Dobry den,zkusim stesti..a nasledne udelam radost dceri.Rada podporuji ceske firmy.Hezke dny.JP

    OdpovědětVymazat
  9. Povlečení není nikdy dost, hlavně když máte malé děti:-). "Námořnická kolekce" mě uchvátila, zvažuji totiž, že synům zařídím pokojíček v námořnickém nebo pirátském duchu. Od Darre máme jedno dětské s auty a pár povlaků na polštářky 40x40cm. pěkný slunečný víkend na kopeček. Tereza M.

    OdpovědětVymazat
  10. Povlečení mají opravdu moc pěkné! Doma jsme zatím nevyzkoušeli, ale Ježíšek nám nadělil od Darre prostěradla, určitě mohu také jen doporučit.. Juknu na ta dětská a také zkusím dnes štěstí :-) děkujeme ..Katka, katka.hrncirova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Povlečení je krásné! Ráda podporuji české značky. Petra

    OdpovědětVymazat
  12. V pokojíčku máme jednu z dětských postelí na styl lodi, do toho by tedy ten námořnický vzor byl super! Jinak jsme tuto značku ještě nevyzkoušeli, ale proč ne, třeba už pak nebudeme chtít jinou :) Martina (mk.ag(zavinacek)centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  13. A moj komentar je prvy zo Slovenska :-). Pisem sice slovensky, ale citam najma cesky, blogy, knihy, casopisy, v zilach mi koluje stvrtina moravskej krvi :-).
    Monika, Vas blog mam velmi rada, je hrejivy a inspirativny a pomaha nachadzat radost v malickostiach. Dakujem zan.
    Mozno sa stastie usmeje prave na mna a budem moct oddychovat pod ceskymi oblieckami :-).

    OdpovědětVymazat
  14. Moniko,
    tak tomuhle Ježíšku se nedá odolat!
    Mám ráda přesně tyhle barvy a vzory -hvězdičky, cik, cak, námořnické,...
    Tuhle firmu zatím neznám, i když dnes zrovna jsem v Hradci byla, ale na kontrole v nemocnici.
    Já sama mám dobré zkušenosti s povlečením a prostěradly z Tchiba.
    Krásný víkend k Vám na Kopeček přeji všem !

    OdpovědětVymazat
  15. Povlečení od firmy Darre je opravdu krásné,takže i já zkusím svoje štěstí.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  16. Ráda kupuji české výrobky, zkušenosti s nabídkou firmy Darre zatím nemám, třeba se štěstěna přikloní :-). Krásná soutěž, děkuji. Gabka (g.stropkova@email.cz)

    OdpovědětVymazat
  17. Děkujeme za další milou příležitost vyhrát krásné ceny Ohledně povlečení jsem po mnoha zkušenostech zakotvila v sortimentu Ikea a jsem moc spokojená.
    Přeji krásné dny, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  18. Krásný víkend všem a moc krásné povlečení..... Zatím nemám zkušenosti.Ale třeba se štěstí usměje,já se usmívám na dálku.Ivana

    OdpovědětVymazat
  19. Milá Mončo, děkuju za další "soutěž" :-) . Ta povlečení jsou krásná a kočičkový povlak na polštářek je přímo úžasný (úplně vidím našeho Bootha :-D ). Přeju Vám krásný víkend! ZUZU

    OdpovědětVymazat
  20. Krásné odpoledne, to je zase prima soutěž,tak zkusím štěstí :-) Povlečení je nádherné a polštářky taky :-) Jdu si dát kafe a kouknout na web :-) Krásný víkend na kopeček :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Krásný , slunečný pátek. Od firmy Darre jsem si povlečení koupila, zrovna to šedo-bílé s hvězdičkami a cikcaky...Musím velmi vychválit, protože povlečení sedí jak ulité na dece a polštáři, ten zip je úplně suprový , nikde nic nevyčuhuje...jsem nesmírně spokojená a uvažuji o další koupi, již jsem si i vyhlídla...a jako pozornost firmy jsem se zásilkou obdržela 3 skvělé časopisy o bydlení.

    OdpovědětVymazat
  22. Hezká nabídka, mně se líbí všechno. Když nevyhraju, nakoupím, prostěradla už potřebujeme jako sůl. V.M., Brno

    OdpovědětVymazat
  23. Mončo, Ježíšek v přichystal krásné dárky, ráda zkusím své štěstí.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  24. Moni, žádné zkušenosti s Darré nemáma tak je chci vyzkoušet neb vypadají moc pěkně
    Zdravím Kacabasu :)

    OdpovědětVymazat
  25. Také ještě nemáme, vypadají moc hezky 😉

    OdpovědětVymazat
  26. Milá Mončo.... tak toto je další úžasná soutěžní výzva na tvém blogu :-) Já už mám nejspíš pro letošek soutěžní štěstí vybrané, přesto ho pokouším znova a hlásím, že formulář je odeslán :-)
    Musím přiznat, že osobní zkušenost zatím nemám, ale nedávno mi kamarádka tuto firmu taktéž doporučila, že se jí výrobky osvědčily a jinde už ložní prádlo nenakupuje ;-)
    Takže musím určitě také tuto firmu vyzkoušet :-) :-)
    Krásný sluníčkový víkend .... pa V.

    OdpovědětVymazat
  27. Dobrý den přeju,tak to jsou moc hezké věci.my máme dobré zkušenosti s firmou Matějovský.
    děkuju za možnost účasti v soutěži,budu se těšit,kdo ví......???
    z Moravského Sovácka zdraví a hezké dny přeje Helena.

    OdpovědětVymazat
  28. Mončo, to je trefa, zrovna se rozmýšlím, že nakoupím povlečení nová nejenom pro nás, ale i pro vnoučata. Takže i když nevyhraji (ale chci :o), nezastírám), určitě využiji tvých zkušeností a velmi ráda hlavně podpořím českou firmu.
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  29. Dobrý den, dala jsem na Vaše doporučení a nelituji. Prostěradlo bezkonkurenční, povlečení a la anglický tisk malá miluje a jen co bude vhodný čas, dojde i na povlečení pro nás, rodiče.:-)
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  30. S povlečením této firmy nemám zkušenost, ale když Mončo píšeš, že je hodně dobré, tak ji ráda učiním a obrátím se právě na ni. Musím pořídit alespoň dvoje komplety, protože mí chlapečkové vyrostli do výšky :-) skoro dva metry a tak sháním vše prodloužené :-)
    Hezký víkend a případné vítězce už dneska gratuluji!!!
    Radka

    OdpovědětVymazat
  31. Krásné povlečení, díky! Pavla

    OdpovědětVymazat
  32. Jsem fanatik do povlečení, osobní zkušenost s touto firmou nemám. Povlečení vypadá úžasně, měkoučce, to by se spalo. Zuzka

    OdpovědětVymazat
  33. Zdravím,krásná soutěž......děkuji Ježíšku♥.Pa,Šárka.

    OdpovědětVymazat
  34. Povlečení mají moc krásné tak zkusím štěstí,určitě bych si vybrala.Kupuji bavlnu a někdy bych chtěla zkusit len ale kvalitní a ten je pekelně drahý.Mají kouzelné vzory a majitel je moc hodný když poslal cenu do soutěže(jsem zvědavá kolik bude komentářů určitě moooc)pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
  35. Zatím žádné zkušenosti nemám, ale co není, může být. Krásné dny. Marie

    OdpovědětVymazat
  36. Krásné výrobky, děkuji za představení úžasné firmy a přeji krásné dny...Radka

    OdpovědětVymazat
  37. Milá Moni, děkujeme za krásnou soutěž. S povlečením zkušenosti ještě nemám, ale vzory mají krásné.
    Hezké dny
    Katka

    OdpovědětVymazat
  38. S firmou zkušenost nemám, ale povlečení vypadá krásně, do "slovníkového" se zamilovala má sedmiletá dcera. A Ježíšek v červnu paráda, budu se těšit, že třeba....Mějte krásné dny Jitka

    OdpovědětVymazat
  39. Co napsat vice než - nádhera. Držím si palce 😉

    OdpovědětVymazat
  40. Obliečky sú krásne! O firme som ešte nepočula, ale hneď to idem napraviť. To že sú ochotný prispôsobiť veľkosť vankúšov je super bonus. Ja neviem pekne šiť a vankúše prešívam na menšie, tak sú také "kreatívne" :-) rozumej krivé :-)

    OdpovědětVymazat
  41. Firmu znám, moc se mi její povlečení líbí. Zdraví Monika Z.

    OdpovědětVymazat
  42. krásný večer, povlečení od této firmy ještě nemám, jdu kouknout do nabídky, je pravda, že pár kousků už asi budu muset vyřadit. Dana

    OdpovědětVymazat
  43. Krásný večer, už je to tu zas! Zase nejde odolat! Teda Moni, Vy nám dáváte. Takový adrenalinový soutěže! Mockrát děkujeme. Pavla

    OdpovědětVymazat
  44. Mila Moni,
    dekuji za dalsi sanci soutezit. Jiz dlouho myslim na nakup povleceni, mame jiz letite az se nekdy stydim je davat na postel. Ale bud je to drahe nebo neverim, ze barvy a tvary vydrzi. Tak zkusim zasoutezit ;) A samozrejme se podivam se na web a treba se stesti usmeje ;)
    Opatrujte se, zdravim z Plzne ***

    OdpovědětVymazat
  45. Firmu znám,povlečení je krásné :) Já měním povlečení a prostěradla poměrně často,protože pes a kočka mu dávají pořádně zabrat a rádá spím v čistém a nechlupatém :) Už jsem zkoušela miláčky z pelechu vystrnadit(zavřít dveře),ale protože jsou to oba útulkáči a tím pádem i závisláci,tak mne i děti jejich vytí a škrábání, do slova a do písmene,nedalo spát:) Vzdala jsem to,a převlíkám jak divá :) :) Krásné dny,Lůca

    OdpovědětVymazat
  46. Povlečení vypadá krásně, jdu prozkoumat web výrobce. Ta naše už taky potřebují obměnit. Díky za tip. Hanulen

    OdpovědětVymazat
  47. Krasne vzory a kombinacie. A hlavne moja oblubena siva. Drzim si palce. :-) Vdaka. Majka

    OdpovědětVymazat
  48. Děkuju, děkuju, Ježíšku. Už jedno povlečení mám, díky tobě ,Moni, líbilo se mi to tvoje. A určitě není poslední . Věra

    OdpovědětVymazat
  49. Děkuju, děkuju, Ježíšku. Už jedno povlečení mám, díky tobě ,Moni, líbilo se mi to tvoje. A určitě není poslední . Věra

    OdpovědětVymazat
  50. Firmu neznám, ale od pohledu povlečení vypadá nádherně. My máme rádi menší rozměry polštářů.
    erarigi@email.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Moc krásné povlečení, tak třeba Ježíšek nadělí :)

    OdpovědětVymazat
  52. Milá Moni, velké díky za zprostředkování "nadělování". Já jsem ještě u Darre neobjednávala, ale kamarádka ano a je velmi nadšená, takže asi v dohledné době objednám vyhlédnuté povlečení i já. Zdraví Lu z Moravy

    OdpovědětVymazat
  53. Soutěž je supera povlečení nádhernné. Snad se usmějě štěstí.

    Povlečení máme z ikei a lídla, zatím jsem spokojený.

    OdpovědětVymazat
  54. Přeji krásný večer a díky moc za bezva soutěž :-) Povlečení vypadá opravdu moc hezky, super vzory a ještě kvalita. Mějte krásný víkend. Zuzka

    OdpovědětVymazat
  55. Paní Moniko, děkuji za další soutěž. To povlečení by se opravdu šiklo! Nějak mi už doma docházejí. Krásný víkend! Petra D.

    OdpovědětVymazat
  56. Povlečení je nádherné,musím se přiznat ,že neznám, snad se usměje štěstí.Zdraví Olga. olga.kracmarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Moc se mi libí, snad se štěstí usměje☺

    OdpovědětVymazat
  58. Už dlouho se u Vás inspirují a hlavně kocham. Povlečení je opravdu moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  59. Moc krásné povlečení, vypadá to opravdu dobře. Díky za info.
    kaca.val@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Tak já tuhle firmu neznala (povlečení máme od Scanqiltu), ale nabídka se mi líbí, takže až budu kupovat nové, tak zabrousím na Darre :-)
    A díky za soutěž

    OdpovědětVymazat
  61. Zkušenost s touto firmou ještě nemám, ale jejich vzory jsou úžasné, ten námořní potisk a to v šedém je prostě nádherné.Dřív byla šedá barva znakem nudnosti, šedi, ale to už dávno není pravdě, naopak teď ta šedá barva ve vzoru je prostě krása. Andrea Topinková

    OdpovědětVymazat
  62. Moni, díky Tobě už pod takovým povlečením spím a můžu potvrdit, že je to povlečení kvalitní i po několikerém vyprání nemění barvu. Rozhodně zkusím opět štěstí. Přeji moc krásné dny a díky za další šanci. Inka

    OdpovědětVymazat
  63. Děkuji moc
    Povlečení je supr....díky už jsem prohlédla webovky a určitě bych si vybrala.
    Zkusím štěstí a pak uvidím
    Děkuji za bezva typ

    OdpovědětVymazat
  64. Dobrý večer Moni, taky díky Vám už jsem si koupila povlečení i prostěradla.Jsem moc spokojená.Mějte krásný víkend.Martina

    OdpovědětVymazat
  65. Mončo,
    díky Vašemu blogu nadělil Ježíšek našim slečnám kočičkové povlečení - jedno do dětské postýlky a jedno v dospělácké velikosti. Nám do ložnice pak nadělil úžasné tyrkysové dvojprostěradlo, které vážně nemá chybu, musím říct, že kvalitnější a příjemnější jersey jsme ještě neměli. Takže spokojenost na všech frontách, určitě jsem (vlastně Ježíšek....)nenakupovala naposledy. Takže ještě jednou díky za super tip!!!
    Luuca

    OdpovědětVymazat
  66. Ahoj Monco,zrovna shanime nejake pekne povleceni. Ten provence a vintage styl je lakavy. Urcite nakouknem. Zdravim na kopecek:-)Lucka

    OdpovědětVymazat
  67. Ďakujem za možnosť zapojiť sa do súťaže.Na krásne posteľné obliečky má slabosť asi každá žena. V poslednom čase mám však s kvalitou kúpených obliečok zlé skúsenosti. Možno práve takto spoznám novú spoľahlivú firmu.Pekný víkend. Jana

    OdpovědětVymazat
  68. Moni, na stránky Darre jsem už několikrát koukala, díky Vašim recenzím, ale ještě neobjednala - jednou napravím :-) Prozatím jsem byla vždy spokojená s povlečením z Lidlu nebo Ikea. Anet

    OdpovědětVymazat
  69. Moni, nádhera....díky Vašemu blogu jsem objednávala a nakupovala v Náchodě na Vánoce. Byli tam moc hodní a ochotní, dokonce mi došili i polštářek na počkání. Krásný víkend. Věra.

    OdpovědětVymazat
  70. Prave resime jersey prosteradla detem do posteli,tak zkusim dle vaseho doporuceni.Diky Zuzka

    OdpovědětVymazat
  71. Yveta Ličková9. června 2017 22:43

    Dobrý den, máte nádheré a kvalitní povlečení, koupila jsem mamince a byla moc spokojená. Zkusím štěstí v této soutěži a všem ho také moc přeju :-)

    OdpovědětVymazat
  72. Dobrý večer, zatím nemám zkušenost s povlečením, ale třeba brzy vyzkouším:-) Nechám se překvapit a budu se těšit. Výhru bych přála každému:-)Veronika Pokorná

    OdpovědětVymazat
  73. Ráda bych také vyzkoušela. Děkuji za soutěž.:) Steblová

    OdpovědětVymazat
  74. Zatím jsem ještě u firmy Darre neobjednala.
    Ale moc se mi líbí Vaše srdíčková :-) povlečení.
    Teď zkusím štěstí �� a na Vánoce určitě něco pořídím :-).
    . S pozdravem Dita O.

    OdpovědětVymazat
  75. Tak sehnat kvalitní povlečení je v dnešní době kumšť, protože to opravdu kvalitní stojí nehorázné peníze (aspoň si to myslím, ale třeba by mě Darre vyvedlo z omylu). Já mám to štěstí, že jsem dostala tři páry damaškového bílého od babičky, která mi ho sama ušila, takže střídám a ani jiné nemám, jinak mamka ještě rotuje několik od svatby, párkrát jsme objednávali od Matějovského, ale doporučit asi moc nemůžu, protože se bráchovi po dvou letech rozpáralo a 25 let od svatby drží...hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  76. Díky za skvely blog a soutez. M:)

    OdpovědětVymazat
  77. To šedobílé povlečení je jak dělané do naší nové ložnice :)

    OdpovědětVymazat
  78. Krásné povlečení. Zkusím štěstí. M.

    OdpovědětVymazat
  79. Proč nezkusit štěstí když reference na zboží od této firmy jsou víc než dobré.I v případě, že se na mne štěstí neusměje, mám šanci navštívit prodejnu této firmy a vybrat si. Do Náchoda to daleko nemám.

    OdpovědětVymazat
  80. S tímto povlečením zkušenosti nemám, ale děkuji za tip. Eva

    OdpovědětVymazat
  81. Pořád nakukuju na povlečení a ještě jsem se neodhodlala objednat. Myslím, že už bude na čase. Krásné slunečné dny, Tereza (theriska@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  82. Moc pěkné povlečení a v místě mého bydliště :-) Určitě někdy nakoupím :-)

    OdpovědětVymazat
  83. Povlečení od Dare mám a maximální spokojenost a o prostěradlech ani nemluvím po vyzkoušení žádné jiné Eva.sek

    OdpovědětVymazat
  84. Ahoj Moni, děkuju za soutěž a zkouším štěstí. Povlečení u nás dosluhuje, tak mám vyhlidnute a budu objednávat v Darre.Lucka

    OdpovědětVymazat
  85. Povlečení jsem dlouho nekupovala, naposledy ale v Ikea kvůli našim nestandartním polštářům. Jsem ráda za tip na výrobce, který polštář upraví. Díky.

    OdpovědětVymazat
  86. ahoj i me se velice libi hlavne ze je na trhu velky vyber jirina

    OdpovědětVymazat
  87. Jéé, to je krása :-) . A polštářky jsou boží. Přeji krásný víkend :-)

    OdpovědětVymazat
  88. Neodolala jsem a zkusím štěstí. Ráda nakupuji u českých výrobců. Děkuji za šanci a přeji sluníčkový víkend.Moc zdraví Jana D.

    OdpovědětVymazat
  89. Tak jsem taky zkusila štěstí. Povlečení je nádherné!!! Zkušenosti s touhle firmou nemám, ale určitě ji doporučím dcerám.
    Přeji pěkný víkend. Jana

    OdpovědětVymazat
  90. Děkuji za soutěž. Povlečení ráda odzkouším. Líbí se mi jejich vzhled. Ráda zkusím štěstí. Je potřeba podporovat české výrobce. ��

    OdpovědětVymazat
  91. Povlečení zatím používáme darovaná, ze svatby, od maminky, tchýně...nicméně těším se do nového domečku a chtěla bych tam vintage nebo takový boho styl, takže díky za typ na značku :) přeji všem hodně zdaru v soutěži!

    OdpovědětVymazat
  92. Firma Darre je supr, kvalitní povlečení i prostěradla, nemají konkurenci.
    Dostala jsem jako dárek, udělal opravdu radost :)
    Také zkusím štěstí, krásné dny Jana

    OdpovědětVymazat
  93. dobry den,tesi mne,ze ceska firma dela takove pekne veci.Drzim jim pest,at se jim dobre dari.Dekuju za moznost je potnat.Pavla

    OdpovědětVymazat
  94. Děkuji za tip! Právě potřebujeme po pár letech povlečení obnovit, tak se nám moc hodí doporučení.
    Krásné dny Z.

    OdpovědětVymazat
  95. Skúsenosti s firmou Darre zatiaľ nemám, ale veľmi rada si kúpim ich šedo-biele hviezdičkovo-pásikové povlčenie. Zaujali ma už dávnejšie, keď som ich prvýkrát videla na Vašom blogu.
    Prajem krásny víkend :)
    Alena

    OdpovědětVymazat
  96. Zdravím na kopeček z našich kopečků..Povlečení používáme většinou z Ikea, tohle je jistě kvalitní,určitě bychom jej využili:-)Díky za soutěž, Angelika

    OdpovědětVymazat
  97. Milá Moni,
    děkuji za super soutěž. Povlečení Darré máme a je opravdu perfektní. Tohle co je zde jako hlavní výhra je moje vysněné ,hvězdičkové ,to mám v plánu si koupit. Tak pokud by se na mě usmálo štěstí ,byla bych nadšená.
    Krásný den a prima víkend.
    Zdraví Petra z Plzně

    OdpovědětVymazat
  98. Také zkusím štěstí.. Vali M.

    OdpovědětVymazat
  99. Krasny vikend,je tu hodne zajemkyn,coz se nedivim...Velmi krasne a vkusne povleceni.Zkusim stesti:-).

    OdpovědětVymazat
  100. Moni,tak tohle si nemůžu nechat ujít. 😉 Od firmy Darre mam zatím jen povlaky na polštářky tady od vás a jsou perfektní. Ted uvažuji o prostěradlech, prot.se mi už několikrát stalo, že po vyprání změnily velikost a pak už nejdou použít. 😕 Diky za inspiraci a pěkný víkend vam vsem na kopeček. 😊 Jana

    OdpovědětVymazat
  101. Hezkou sobotu Moniko,
    povlečení a prostěradla firmy Darre zatím neznám, takže ráda zkusím štěstí v soutěži.Martina

    OdpovědětVymazat
  102. Dobrý den, Moniko. Od Darre máme pár věcí, naposledy to povlečení, které je určeno pro výherce na druhém místě. Je skvělé! Díky za soutěž.
    Bronislava Scholasterová, broscho@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. Milá Moniko, tuto firmu neznám, ale určitě se na její zboží podívám. Díky za tip a soutěž.
    Staňka

    OdpovědětVymazat
  104. Krásná soutěž a krásné dárky. Firmu neznám, ale zboží se mi líbí a ještě je to český výrobce. Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  105. Milá Moniko, ve světě povlečení jsem poměrně nováček a zatím nemám moc štěstí, skoro všechno, co jsem nakoupila mě zklamalo, s firmou Darre to bude určitě jinak. Markéta

    OdpovědětVymazat
  106. Posílám pozdravy​ na Kopeček. Krásné povlečení, super soutěž. Zatím jsem fi Darre nezkoušela. Silva L.

    OdpovědětVymazat
  107. S povlecenim od tejto firmy nemame skusenost, ale aj ked nahodou nevyhrame, objedname 🙂

    OdpovědětVymazat
  108. Moni,Váš blog čtu již pár let. Tentokrát jsem neodolala a do Vaší soutěže se zapojila.
    Povlečení je moc hezké.
    Děkuji za Váš krásný blog a spoustu inspirací v něm.
    Přeji jen vše dobré.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  109. Daniela Chaloupkovä10. června 2017 18:23

    Super hlavně prostěradla

    OdpovědětVymazat
  110. Moni, děkuji za inspiraci, určitě bych si z bohaté nabídky vybrala. Ráda se do soutěže zapojím. S pozdravem Katka F.

    OdpovědětVymazat
  111. Je to nádhera :) Už je vidím v naší ložnici a u kluků v pokoji. Krásný víkend. Martina H.

    OdpovědětVymazat
  112. Dobrý den Moniko, musím se přiznat, že zkušenost nemám zatím žádnou, ale ráda podpořím poctivého českého výrobce. Irena P.

    OdpovědětVymazat
  113. Máte krásný blog, ráda sem nahlížím a přeji ať se Vám ve všem daří. Tuto firmu jsem neznala, ale mají hezké výrobky a hlavně je to český výrobce. Tak též zkusím štěstí. HelenaK e-mail: klubalkos@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  114. Mony, také jsem u této firmy nenakupovala. Od té doby, co máme sušičku, točíme stále dokola dvoje, ale asi neodolám a přikoupím nějaké:-) Ester z Olomouce

    OdpovědětVymazat
  115. Skvela soutez, nejde to nezkusit, stejne objednam tak jako tak :) Jana D.

    OdpovědětVymazat
  116. Povlečení je moc krásné, už vím kde nakoupím letos dárky, díky za tip a soutěž :-) Eva

    OdpovědětVymazat
  117. Ježíšek v červnu je úžasný název soutěže a povlečení naprosto luxusní!!! jiné mi už přes práh nesmí:-)
    l.tailorka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  118. Uz jsem kupovala a diky cene hned troje☺.Vera K.

    OdpovědětVymazat
  119. Moni, firmu Darré znám. Již několik let zde kupuji povlečení a jsem opravdu spokojená.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  120. Rada podporuji vse, co je ceske a kvalitni. Bud se na me usmeje stesti, nebo si Jeziska udelame v lete sami:-)

    OdpovědětVymazat
  121. Zkušenost nemam a porad se přesvědčuji, ze chci mit s touto firmou neco společného :-) Mam moc rada ceske vyrobky a jsem za ne vdecna!Monika

    Valkovamoma@gmail.cz

    OdpovědětVymazat
  122. Opravdu bych je chtěla mít doma!Krásné povlečení,velké díky za inspiraci!

    OdpovědětVymazat
  123. To je bezva náhoda, zrovna se aktualne rozhlizim po novem povlečení a zrovinka takova soutěž... povlečení vypadá nádherně..

    OdpovědětVymazat
  124. Díky za možnost soutěžit o dárek. Naše prostěradla mě dost vytáčejí, jak se stále přetáčejí. Asi se poohlédnu v této firmě po jiných. :-))) Jitka

    OdpovědětVymazat
  125. Nemám zkušenosti, ráda podpořím české výrobky, když nevyhraju, nevadí zkusím objednat. Mám ráda kvalitu, povlečení tj moje záliba:-) Ivka

    OdpovědětVymazat
  126. Super soutěž,zkušenost s Darre ještě nemám.Matejovsky u nás doma zrovna nezabodoval.Diky, Renata

    OdpovědětVymazat
  127. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  128. Krásnou neděli, děkuji za tip na povlečení, ráda vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  129. Hezký den,
    se značkou Darre jsem velmi spokojená. Skvělá soutěž.

    OdpovědětVymazat
  130. Hanka Francová11. června 2017 9:54

    Dobrý den, tak tuto značku neznám a to to mám do Náchoda co by kamenem dohodil :o) Díky za typ i za soutěž. Hanka

    OdpovědětVymazat
  131. Značku Darré znám a protože jsem původem z Náchoda a moc ráda a často se tam vracím, je to pro mne jasná volba, prostě jsem patriot :-)

    OdpovědětVymazat
  132. Moc děkuji za článek, o této značce slyším poprvé a určitě se podívám na jejich sortiment. Povlečení vypadá krásně, tak snad se v něm bude i krásně spát. :) V.

    OdpovědětVymazat
  133. Bezva tip! Pomalu se koukám po novém povlečení a zde nafocená jsou moc pěkná Jdu prohlédnout webovky :-) Děkuji za inspiraci (nejen u povlečení) a přeji hezkou neděli. Anička

    OdpovědětVymazat
  134. Děkuji za váš pohodový blog a super soutěž :o)). Pozdrav na kopeček .... A.Č.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji za moznost vyhrat tak krasne ceny a pripojuji se k soutezi.Ikdyz si siji povleceni sama,kousky jsou moc designove povedene.Krasnou nedeli.MK
      milenka.sehnalova@gmail.com

      Vymazat
  135. Dobrý den. Děkuji za Váš pohodový blog...pohladí na duši. Zkusím tedy štěstí:-) Pěkný zbytek neděle, Věra Břízková. vera.brizkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  136. Krásný den,již mám od firmy Darré dvoje povlečení a velká spokiojenost. Děkuji za krásný blog jsem skoro každodenním návštěvníkem,je to pro mne pohlazení po duši,díky moc.Pavlína

    OdpovědětVymazat
  137. Díky Ježíšku, za možnost soutěžit :-) A zkušenosti s firmou Darre? Prozatím jsem je potkala na jednom festivalu a tváří v tvář jsou to moc milí lidé. A to povlečení z dnešní hlavní výhry bylo tenkrát díky soutěži paní Moniky vyprodané :-) Tak třeba se poštěstí. Krásný den. Míša

    OdpovědětVymazat
  138. Zdravím Vás, Moniko, i všechny soutěžící ženy. Právě jsem se vrátila z chalupy, kde jsme si chrupali ve spacácích, ale doma, to máme rádi hezoučké povlečení. Dávám přednost českým výrobcům, ale z firmy Darre jsem si ještě nic neobjednala. Díky za tip. Třeba budu mít štěstí i v soutěži... Heluša

    OdpovědětVymazat
  139. Dobrý den, prozatím nemám zkušenosti, ale svými nákupy pro děti podporuji jen české výrobky. Tak se kouknu na Darre a jejich nabídku. Zuza

    OdpovědětVymazat
  140. Zdravím Moniku z kopečku. Od firmy Darré jsem si již díky vaší referenci objednala povlečení, ručníky i utěrky. Velká spokojenost. Dcera "ujíždí" na povlečení. Tak zkusím soutěž. Děkuji za hezký blog. Jsem věrná čtenářka už od jeho počátku a šířím dále. Hana K.

    OdpovědětVymazat
  141. Dobry vecer...dakujeme za krasnu sutaz...povleceni vyzera vyborne a kvalita sa v dnesnej dobe hlada tazko, o to viac ma tesi ze je niekto kto robi povleceni poctivo :) dakujeme. Silviah@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  142. Dobrý den krásné povlečení i polštářky.Radka

    OdpovědětVymazat
  143. Diky za moznost soutezit! Pekny vecer, Iveta

    OdpovědětVymazat
  144. Dobrý večer,povlečení z fy Darré už mám a spokojena jsem velmi. Taky pokouším štěstí a děkuji Monice za soutěž. Pěkný červen a zdárný finiš všem učitelům :) Hanka

    OdpovědětVymazat
  145. Dobrý den, Moni, diky za krásnou soutěž a neskutečné fotky, zdravíme na kopeček a hezky zbytek neděle.Topičovic

    OdpovědětVymazat
  146. Dobrý den,firmu Darre znám až od Vás a musím Vám dát za pravdu o kvalitě zboží.Děkuji za možnost něco vyhrát.Pěkný den.Daniela.

    OdpovědětVymazat
  147. Dobry den, u nas je to s povlecenim slozite. Mam syna autistu, tak kdyz nekde jedeme, musim pribalit alespon povlak na polstar, aby syn usnul a jina dobrodruzstvi nasleduji. Povleceni je u nas velke tema. Kdyz nakupuji nova, musim nakoupit vice stejnych. Krasne leto vsem. T.

    OdpovědětVymazat
  148. Hezký večer :-). Úžasné povlečení. Byť již něco pamatuji, tak stále vytahuji damaškové cíchy z výbavy ;-) (byla jsem hodně bohatá nevěsta :-D). Občas si koupím barevné povlečení s Ikei. Martina
    aprill@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  149. Na krásné povlečení mám zálusk již léta, ale při rekonstrukci domu se vždy korunky použijí na něco jiného. Doufám, že se jednou dočkám i kvalitního krásného povlečení. Radka r.arni@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  150. Dobrý večer,tuhle firmu jsem do teď neznala,povlečení je moc pěkné.Díky za soutěž,nedalo mi to a také pokouším štěstí.Krásný večer.Milada milca.berry@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  151. Dobrý večer,
    povlečení se mi moc líbí. Zařizuji synovi pokojíček a tak zkusím štěstí v soutěži.
    Karla karla.dumbrovska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  152. Zkusím štěstí,povlečení je nádherné!!!!!!!!!!!!!
    tetazlata@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milé dámy, soutěžní tabulka byla ukončena včera v 19h.

      Vymazat
  153. Moc děkuji za typ. Dlouho jsem sháněla někoho kdo šije poctivé české povlečení. Včera jsem objednala a nyní mám již povlečení u sebe. A ještě se spoustou dárečků. Kdo váháte tak určitě objednejte.

    OdpovědětVymazat
  154. ten polštářek s kočičkami je boží

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥