čtvrtek 1. června 2017

krásky u cest







Není to nádhera v tuto dobu jezdit kolem takto rozkvetlých cest? 
Jen čekám, kdy mě budou vytahovat ze škarpy. Neustále se kochám jako pan doktor z Vesničky střediskové :-) Dnes jsem si i zastavila u krajnice, abych si je zmrazila objektivem.
Kouzelný čas květin.
Luční jsou prostě nejkrásnější.

Mějte prima den a pořádně to dnes s dětmi oslavte.

15 komentářů:

  1. Ahoj Mini, mám to stejně, taky jsem zvědavá kdy skončím ve škarpě. Krásný je jak se ty louky kolem kterých jezdím mění a každý týden přibývají nové květy a staré odkvetaji. Krásné dny papa Hliněnka

    OdpovědětVymazat
  2. Nedá se nic jiného napsat než- je to prostě krása !
    Hezké už červnové dny !

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím,máš pravdu......jsou nejkrásnější.V úterý jsem jednou mixovanou dostala♥))))).Přeji pohodové léto.PA,Šárka.

    OdpovědětVymazat
  4. Moni, je to nádhera. Také se ráda kochám lučním kvítím, fotky jsou moc povedené.
    Přeji příjemné dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky. Naprosto souhlasím, že luční jsou nejkrásnější. My teď máme po záplavě pampelišek zahradu plnou kopretin, nádhera :-) Krásný den. Petra K.

    OdpovědětVymazat
  6. Milujuuuuu!!Nadhera. Katka

    OdpovědětVymazat
  7. Četla jsem - krásky u cest - a hned jsem si říkala, to bude pastva pro oči a taky že jo. Luční kytičky jsou fakt nejlepší.
    Moni, překrásné dny přeju. Jarka

    OdpovědětVymazat
  8. Nadherne, take se neustale kocham a tyto mam moc rada. Uz jsme si chtela vzit domu do vazy,ale nejak me bylo lito je skubat ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Vlčí mák:) náš 2,5letý syn je už několikátý den fascinován makovicemi, začalo to vlčím mákem v kytici na stole, který začal opadat a jsou tam makovičky, dnes mi vlčí máky ukazoval v knížkách, kde si ho pamatoval, koukali jsme na Makovou panenku a cestou domů z procházky jsme narazili na vlčí mák, tak si utrhl velkou makovici, s kterou pak i usnul v ruce:D pak jdu sem a zase vlčí mák:) Já ho mám ale také ráda.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné, hlavně ty chrpy střapaté, ty se všude tak hezky vyjímají. Mějte se hezky a neskončete nám ve škarpě :)

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Moniko,jsem na tom úplně stejně.Manžel jezdí na kole za mnou a vždycky na mě volá,ať se dívám před sebe na cestu.Není to lehké,to "kochání" je super.Jen mě mrzí,že u nás chrpy nikde nerostou.Ta jejich modrá barva.Moje maminka je milovala.Alena

    OdpovědětVymazat
  12. Chrpy a vlčí máky jsou krásná kombinace. A když k nim ještě vyrostou kopretiny, tak se člověk fakt nestačí kochat. Já si na kochání ale musím počkat na víkend - v centru Prahy luční kvítí nevidno a u nás na sídlišti vlastně taky ne - sice chodím parkem, ale tam je tráva bez květeny (a teď čerstvě posečená).
    Hezké kochání v dalších dnech (bez problémů s příkopy ;-))

    OdpovědětVymazat
  13. Moni a já včera mezi poli zastavila a to luční kvítí- maky,kopretiny,...jsem si natrhala do vázy:-)Dnes k němu přikoupila i nádherné chrpy:-)A mám tu nejhezčí kytičku k z zítřejším narozkam;-)

    OdpovědětVymazat
  14. Tomu říkám pohlazení na duši :-)
    Děkuji za tu zprostředkovanou nádheru!
    Pěkné dny k Vám, Moni...
    Jana

    OdpovědětVymazat
  15. Tam, kde kvetou vlčí máky, to je pro mě VIP zóna v přírodě. Krásný víkend všem na kopeček. Věrka

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥