čtvrtek 15. června 2017

Plním přání


Sama se nechápu. Ve škole neuvěřitelného papírování, pg porada, vyplňování všemožných tabulek, tvorby osobních pg plánů na příští rok, tvorba kritérií pro další ročník ...asi  potřebuju sekretářku. A do toho už několik dní píšu slovní vysvědčení a nejsem u konce.  A po večerech, asi jako protipól toho všeho, jsem se pustila do plnění přání. Terezka chtěla změnu. Svou červenou stěnu s puntíky, kterou si vybrala v šesti letech a mě se stále moc líbila, si přála vyměnit za tyrkysovou. I obraz si vybrala sama a maminka makala jak šroub. Sama nemusím modré odstíny v interiéru, ale co bych pro ni neudělala, že.






před a po


Až neuvěřitelně jednoduše šel červený odstín původní stěny s odstrašujícím jménem Stalinova červeň přetřít. Myslela jsem, že nechám své "mládí" na přetírání té syté červeně, ale stačila jedna vrstva bílé barvy Dulux a jedna vrstva husté tyrkysové a bylo hotovo. Dva večery  v pracovním týdnu mi stačily. Ještě jsem přemalovala šikmou stěnu a magnetický pruh pod šikminou na bílo a nějaké puntíky z červené zdi jsem použila na ozdobení magnetického pruhu. Puntíky jsou vystřiženy ze samolepicí tapety. Magnetická barva je natřena pod barvou ve třech vrstvách v tom pruhu, kde jsou puntíky. Na uchycení papírů a fotek jsou nutné silné neodymové magnety. Obyčejný magnet se udrží, ale neudrží nic navíc, než sebe:-)
Terezka je nadšená a Bety zklamaná, že chce taky. Uf. Nikdy nejsou spokojené obě naráz.

Mějte se prima a děkuji za návštěvu.

39 komentářů:

  1. Nádhera, si veľmi šikovná.

    OdpovědětVymazat
  2. Pokojíček jedna báseň. Že chce změnu i Bety se vůbec, ale vůbec nedivím.
    Hezký den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také né, ale bude si muset počkat. Nejsem na motůrek:-)

      Vymazat
  3. Mončo, nezlobte se, ale Terezka už je slečna, tak je logické, že chce pokoj tomu uzpůsobený. A ta červená ... tohle mi k ní jde mnohem více. Pokoj studentky. No a Bety ... jasně,když má ségra, já chci taky ... nebyli jsme jiní. Pracovnímu nasezení se uděluje metál! Zdraví Peťula

    OdpovědětVymazat
  4. Změna je super. Takže budete malovat i u Betynky? Já se na to chystám o prázdninách, u nás holky chtějí fialové odstíny. Mějte se fajn Ilona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nebudu :-) Řekli jsem, že slečnovský pokoj, až jí bude jako teď Terezce. Bety stačí čtyřikrát do rok přestěhovat nábytek, už h tahá sama. Po kom to asi zdědila?

      Vymazat
  5. Zdravím na kopeček,

    Vy jste prostě dokonalá žena! Nestačím zírat :)

    Hezký den paní Moniko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To rozhodně nejsem :-) Ale děkuji.

      Vymazat
  6. Pokojík malé/mladé ;-) slečny je moc pěkný (Terezko, krásný výběr obrazu :-)... Moniko, prosím, jakou magnetickou barvu používáte (dejte konkrétní osvědčený typ - značku)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme. Použila jsem tuto barvu
      http://www.neomag.cz/cz/katalog/magneticka-barva/magneticka-barva-1l-profesional/?from_katalog=1,razeni,

      Vymazat
  7. Uzasna,dokonala Monca.Ten obraz chci!!! Mejte se sedmikrasne. JP

    OdpovědětVymazat
  8. Ta tyrkysová je úžasná a obraz moc krásný, s pokojem ladí. Opravdu hezké.

    OdpovědětVymazat
  9. Musím říct Mončo,že Terezka si vybrala moc dobře, nejenom obraz, ale i ta modrá či tyrkysová(záleží jak to bere monitor) se mi líbí moc.
    Ano, co bychom pro své děti neudělaly, že?
    Měj prima dny, prázdniny se blíží.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý den, mohu se vás zeptat, co používáte za "výplň" mezi podélnou stranu postele a zeď? Aby se neodírala zeď a zároveň nešel od zdi chlad. Na fotkách je vidět něco jako "matrace"? Děkuji, Marie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na fotkách zrovna nejsou, ale má tam dva dlouhé plyšáky z IKEA, puntíkaté hrochy.

      Vymazat
  11. Moni,nemáš v sobě zabudované baterky?Já mám děti z domu a stihnu toho polovinu co ty. Ale je to super pokoj,vůbec se Terezce nedivím.Papa a vydrž,prázdniny klepou na dveře,pa Dáša :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáší, bohužel nemám, také bych je sama občas potřebovala. Plno restů čeká právě na prázdniny.-)pa a objímám

      Vymazat
  12. Moniko,
    super!
    Tyrkysovou já můžu ;-)
    Moc se Ti proměna v Terezčině pokojíčku povedla :-)
    Jsi neskutečně výkonná žena!

    OdpovědětVymazat
  13. Zdravím na Kopeček:-) Změna krásná. Taky bych malovala, ale musíme počkat než se pokojíček zateplí a přebudeje z půdy. Ale u nás to jde mnohem pomalueji:-( Moni, prosím, můžu se zeptat - ty úložné krabice pod postelí jsou z Ikei? Přijdou mi šikovné. Dlouho jsem něco sháněla, ale nesehnala. Děkuji za odpověď krásné dny a hooodně a ještě jednou hodně sil. Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačí, ano, jsou z IKEA a spokojenost:-) Bety má postel bohužel o kousíček nižší a už se jí tam nevejdou.

      Vymazat
    2. Moni, moc děkuji za odpověď. Až budeme mít cestu, tak se po nich podívám. Někdy je těžké pokojíčky udržet uklizené, když věci nemají své místo. Katka

      Vymazat
  14. Moni, obdivuji Vás. Já bych se do malování sama nepustila. Manžel taky ne, takže to u nás vyhrála firma. Ráno přišli, odstěhovali si nábytek, pak, uklidili, dali jej na místo a večer jsme přišli k hotovému. V zápřahu, o kterém píšete, si nedokážu představit, že bych ještě malovala. Krásný podvečer, Karla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy koukám, že firma i odklidí a uklidí! Zatím jsem si vždy malovala sama, ale už mě to čím dál více unavuje a nebaví.

      Vymazat
  15. Zdravím,Terezka má oblíbenou barvičku jako já))))),takže za mne velmi krásná změna...A už se těším co vymyslí má oblíbenkyně B♥....Mončo tobě uděluji cenu "Maminka století".Pa,Šárka.

    OdpovědětVymazat
  16. Kráásnéé.Krásná barva :D

    OdpovědětVymazat
  17. Milá Moniko, Vy opravdu umíte všechno. Moc se Vám pokojíček pro Terezku povedl. Těším se na další Vaše nápady, kterých bude určitě o prázdninách hodně. Ať se Vám vše daří a krásné prázdniny.
    S pozdravem Miluše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluško, to tedy rozhodně neumím. Je spíš více věcí, které neumím a neovládám.
      Pěkný den a děkuji.

      Vymazat
  18. MOC vám všem děkuji, jste hodní.
    Krásný den,
    Monika

    OdpovědětVymazat
  19. Mončo, moc pěkná proměna. Se nedivím, že Bety chce taky. ;-)Krásný den a přeji pevné nervy v závěru školního roku. D. :-)

    OdpovědětVymazat
  20. nadhera!! ta modra se mi libi mnohem vic, z cervene v interieru mam velky respekt ... taky me neco podobneho ceka, deti maji v pokojiku jednu stejnu modrou, tu mam rada, ale druhou zlutou a ta mi vadi ... dekuji za tip, ze nejdrive premalovat bilou a pak teprve jinou barvou. O prazdninach se do toho dam!

    OdpovědětVymazat
  21. Moni, moc pěkné, krásná proměna :-)) jste neskutečná, moc zdravíme na kopeček a krásný víkend přejeme Petra

    OdpovědětVymazat
  22. Moni povedlo se Vám to krásně,já mám tedy radši barvy o maličko světlejší,ale moc se mi tyrkysová u Vás líbí,klidný víkend,dae

    OdpovědětVymazat
  23. Krásnou barvu si mladá slečna vybrala,ostatně červená je stresující a modrá se zelenou zase uklidňují.U nás se vystřídala jemná žlutá pak sytá dulux žlutá na dvou zdech a na dvou limetková zelená,potom jsem zvolila bílou než šel syn do školy a spokojenost sice mě taky lákala jedna zeď takovou jako máte tyrkysovou ale už by se nehodily Ladovky co jsem malovala ,tak až nebudou chtít vodníky a bílá se omrzí přijde změna.

    OdpovědětVymazat
  24. Krásnou barvu si mladá slečna vybrala,ostatně červená je stresující a modrá se zelenou zase uklidňují.U nás se vystřídala jemná žlutá pak sytá dulux žlutá na dvou zdech a na dvou limetková zelená,potom jsem zvolila bílou než šel syn do školy a spokojenost sice mě taky lákala jedna zeď takovou jako máte tyrkysovou ale už by se nehodily Ladovky co jsem malovala ,tak až nebudou chtít vodníky a bílá se omrzí přijde změna.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥