středa 2. srpna 2017

obaly zase trochu jinak



Fakt se netěšíme, ani jedna z nás. Léto nám vyhovuje ve všech směrech, ale malé přípravy neuškodí.
Letos výroba ještě snadněji než loni a předloni.
Na malé školní sešity formátu A5 stačí obyčejný kancelářský bílý papír formátu A4.
Sešit polepte kvalitním lepidlem v tubě. Papír oviňte a nalepte barevnou pásku. Těchto pásek seženete ve výtvarných potřebách spousty. Vždy je kupuji s tím, že se jednou budou hodit. A zrovna se hodí:-) Potom už jen okénko s předmětem a jménem a originální obal do školy je světě.


Tak ať to utíká všem školákům pomalu a užíváme léto.
Krásný den,
M.

20 komentářů:

  1. Moc hezké. Také jsem našim vnukům vloni obalila sešity barevně - téma "auta", ale se zlou jsem se potázala - p. učitelka vyžaduje stejné sešity v jednotném průhleném obalu-no co dodat......, je to lidech, jako vše, ale takhle obalené sešity se mi moc líbí. Školáčkům u Vás můžeme jen závidět.
    Přeji krásné prázdninové dny ve zdraví a radostech - ještě téměř celý měsíc ......(škarohlídi řeknou: jé, už ani ne měsíc)......Olina z Jizerek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Olinko.
      Ráda bych tady dala prostor pro argumenty. Opravdu by mě zajímal racionální důvod mnoha kolegyň, proč dětem nedovolí jiné ztvárnění, než si ony usmyslí. Pro mě, jako paní učitelku, je to nepochopitelné a vůbec tomu nerozumím. Důležité přece je, aby měly děti správné číslo sešitu, tzn. formát a řádky. Přeci umím číst a přečtu si, komu sešit patří. A nemusí jít o kreativní zabalení, i v obchodech je tolik obalů ... pevných, slabých, průhledných, neprůhledných, bez obrázků nebo s nimi. Děti by měly mít prostor si alespoň své sešity upravit podle svého, pokud chtějí. Bohužel nejste, Oli, první, kdo mi toto píše. Smutné a nechávám prostor k vysvětlení, protože sama učitelka fakt nerozumím a kroutím hlavou.
      Krásné léto.

      Vymazat
    2. Já to taky moc nechápu... Naopak jsem děti "nutila", aby si sešity zdobily, aby k nim pak měly vztah, potřebu dobře si je přehledně vést... Já jsem rozhodně pro kreativitu před uniformitou!:-) P.

      Vymazat
    3. Učím na prvním stupni, mám ještě navíc aprobaci VV,takže ji cpu do všeho včetně matematiky... :-) Nechápu kolegyně, které zabíjejí dětskou kreativitu. Ve třídě pak musí být děsná nuda! Ivča

      Vymazat
  2. Moc krásné obaly..washi pásky jsou super věc! Přeji moc krásné a pohodové letní dny. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tobě také, milá Inko. Alespoň další paní učitelka, která nechá děti kreativně se vyjádřit:-)

      Vymazat
    2. Ja jsem take pro kreativitu.Naopak se mi sesity lepe poznavaji a deti maji prostor se vyjadrit.Potom se k sesitu i lepe chovaji,kdyz v nem.je neco z nich.:-) prima leto preji

      Vymazat
  3. Obaly se mi moc líbí - jsou jednoduché, ale přitom originální. Jen technický dotaz - nekroutí se desky sešitu, když se lepidlem natře tak velká plocha? Co ovšem obdivuji maximálně, je to písmo - to je něco, čeho nejsem schopná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nekroutí, Stáňo. Polepím celou plochu tenkou vrstvou. Chce to lepidlo Kores, Pritt apod.
      Děkuji.

      Vymazat
  4. Tak my sešity dostaneme až v září, kupují se hromadně z fondu. A obaly taky jen průhledné ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nerozumím, jsem sama učitelka a přeci je důležité mít správný formát a řádky. Číst všechny paní učitelky umí.

      Vymazat
    2. Pančelce vadilo i to, když měli děti koupené sešity s různými motivy (já vybírala klučičí, ale byly tuším se Sněhurkou apod.), proto se přistoupilo k nákupu hromadně, aby i ten tištěný motiv byl jednotný. A jednotně podepsané :o)

      Vymazat
  5. Dobry den Monika-síce budú mimo tému;ale uz mi to dlhsie vrta hlavou.Vasa Bety-je to Alzbeta Nebo Beata?����...dekuji Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janí, Bety je Elizabeta. Říkám jí Bety a Eli 50 na 50 :-)

      Vymazat
    2. No toto-�� tak tato varianta ma ani nenapadla...ake vznesene meno...uz Vas so segrou dlho sledujeme a musim Sa usmiat;ked nakuknem do jej spize tam zasoby sirupu podla vasho receptu-I stejne nazdobene��...majte Sa krasne Jana

      Vymazat
  6. Moni,-krásný a originální nápad ����Jen malý dotaz..jak dlouho vydrží takto pěkné?Použijete i průhledné obaly?Děkuji a zdravím Eva Jeseníky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Záleží na majiteli:-) Ale paní učitelky na obalech trvají, takže obalujeme bohužel i do plastových.

      Vymazat
  7. Krásné, z takových sešitů by hned líp učilo :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké obaly. Taky jsem si zdobila sešity, ale až na gymnáziu, tam už to nikomu nevadilo;) Dcera jde do první třídy, tak uvidíme, kam se školství za 30 let posunulo. Dle úvodního setkání s paní učitelkou bych řekla, že moc daleko ne;-) Samozřejmě čest výjimkam, jako jste vy.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné to máte!!! 😉 Z takových sešitů se určitě holkám hned lépe učí. A krátce k těm argumentům kolegyň...já zažila bohužel i striktní přístup paní ředitelky...sešity musely byt proste stejne a bylo hotovo. Takže v takové situaci se těžko něco rika a mění 😕 Supr, že aspoň Vaše dítka mají štěstí na paní učitelku i ředitelku/le...Jana

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥